tarihcianne61 Kızlar bebeğim9 aylık 9 buçuk kilo şu an 4 numara bez kullanıyorum. Bez alıp stok yapmayı düşünüyorum ama kararsız kaldım ne kadar süre daha 4 kullanırım yoksa 5 mi stoklayayım?
tarihcianne61 Ruzgar123 o aylarda çok hızlı kilo alıyordu bende ilk numaraları çok hızlı değiştirdim şimdi diş çıkarma hastalıklar fln çok az yiyor çok az kilo alıyor o yüzden aklıma takıldı.
brmelekannsi Benim oğlum 5 ay 18 günlük 5 numara kullanıyorum sleepy bizdemi bir sorun var 🤣 bez iz yapıyor diye büyüğe geçtim yanlış mı yaptım diye şüpheye düştüm şuan kilosu da 8 bucuk
tarihcianne61 brmelekannsi sleppyle baby turconun kalıpları bayağı dar belki ondandır bebeğim. Ben prima premium gece bebem naturali gündüz kullanıyorum 4 numara normal gibi geliyor bana. Yada ilk bebeğim bana mı normal geliyor sıkıyor mu kız acaba çocuğu.
BerrinHEA tarihcianne61 5 numaraya geçin benim bebeğim de 9 aylık 8 buçuk kilo 4 artık sıkmaya başladı bizim