Masal_Lina Bebeğim 8 aylık sadece bacaklarında kırmızı lekeler oluştu kaşıntılı sizlerde de daha önce oldu mu lütfen acil !)![]https://imgyukle.com/i/RyMCcI https://imgyukle.com/i/RyMQMA
Neseuygar08 Masal_Lina kasıntı ve pul pul olup dökülme varsa egzamadır canım ama alerjık egzamada olabılır ılkkez mı oldu deyısık bısey yedırdın mı ne zaman oldu sureklı tekrarlıyorsa egzamadır kortızoblu kremler ıse yarıyo sadece alevlenme yapınca sur fazla kullanımı zararlı
Almondeyed Masal_Lina krem kullandık biz bazen kortizonlu bazen nemlendirici. Kortizonlu olanları çok hatırlamıyorum çok kullanmadım zaten ama nemlendirici olarak mustela stelatopia kullandık sonra Bioderma atoderm kullandım şimdi de Bioderma intensive baume kullanıyorum
Masal_Lina Neseuygar08 Kaşıntı oluyor canım ve ilk kez oldu sadece bacaklarda vücudunda yok çok şükür kullanayım bakalım
tombikdonerkankasiiskender Benim iki oğlumda da var malesef egzama gibi duruyo, bol bol nemlendirmek lazım atopikler için çeşitli nemlendiriciler var