Merhabalar,
Benim ki kendi başına oyuncaklarla ilgilenmiyor illa hep yanında oynamalıyım. Ve bi yerden sonra tıkanıyorum oyalayacak bişey bulamıyoru bazen wc ye gidebilmek için youtube dan çocuk şarkıları açmak zorunda kalıyorum. Bebeğim 7 aylık. Siz nasıl oyalıyorsunuz?