Hilcak Ilknurozen çok kalabalık olur bayramda, başka zaman tercih edilse daha çok keyif alınabilir. Ancak gideceğiniz yerleri önden belirlerseniz, rezervasyon da yaptırırsanız daha iyi olabilir ☺️
Kelebeklerdeniz23 Ilknurozen evet sasa harmanlık harika bir yer biz de evlenme yıl dönümümüzde gitmiştik. Eğer konaklamak için pahalı gelirse yemeklerine bir şans verin veya bir çay kahve içip tatlı yiyin yemeklerini çok beğenmiştim ortam da harikaydı gün batımı çok keyifli oluyor.