Günde mi 6 7 kez kaka yapıyor çok değil mi bilmediğim için sordum. Benim kızım doğdu 1 gün o kadar güzel emdi ki sonra sarılık tan hastanede yattı. Biberona alıştı. Asla ama asla tutmadı bana tek çözüm göğüsumun ucunu şırınga ile çekiyorum biberon ucu gibi oluyor öyle tutuyor oda her zaman degil