Bora5832 bir haftada iyileşti.Hayır öyle bir şey yok çok basitti sünnet beş dk bile sürmüyor.Ben tabi iyileşme süresinde korktum biraz şişlik morarma falan oluyor bu süre içinde ne zaman mesaj atsam dr hemen döndü.İlk gidnce muayene ediyor.Sonra iğne yapıp uyuşturuyor.yarım saat bekliyorsunuz sonra geri çağırıyorlar tam 3 buçuk dk sürmüştü.Çok profesyoneller gerçekten çok memnun kaldım ben