Mamalar açıldıktan sonra 3 hafta kullanılabiliyor ama ben çok az kullandığım için çok büyük bir kısmı çöpe gidiyor. Bende Aptamilin sıvı mamasını aldım 200 ml onu hiç beğenmedi. Kullandığım mama sma ama onunda sıvı maması yok. Toz halinde az miktarda aptamilin varmış ama sevmedi dediğim gibi. Başka az miktarda paketli veya sıvı satılan mama var mı bildiğiniz?