Arastubaa Arkadaşlar bebegım 43 günlük yüzünde kızarıklıklar çıktı bugun doktorumuZa götürdüm atopik egzama dedı bioderma krem ıle Peitel yazdı bebegı atopik olan var mı yorumlarınıza ıhtıycım var gecıcı bırsey mı bu cok üzülüyorum yanakları kıpkırmızı 😔😔😔
BusraDoruk Arastubaa endişelenecek bir durum yok benimde bebeğim atopik dermatit cildi çok kuru biodermanın atopik dermatit kremini kullanıyorum günde 2-3 kez bile sürdüğüm oluyor yüzüne vücuduna çok iyi geldi
minnosanne0 Arastubaa hergün nemlendirince geçiyor ama rütine oturtmak gerekiyor. Duş aldırıp nemlendirir seniz daha iyi olur suyun nemi tutma özelliği var çünki
Derya_nil Arastubaa 1 ay sonra 2 yaşına girecek hâlâ bioderma kullanıyoruz. Yüzüne ve poposuna. Eskiye nazaran daha iyi tabi ilk aylar çok kötüydü
MucizemVar Arastubaa hiç üzülme benimki de 15 günlükken öyle oldu.cok korktum alerji mi acaba die.bizede Dr Bepanthol sensidaily verdi ise yaradı.her gün sürüyorum.cok şükür iyi
Arastubaa Eczaneden aldım sürdüm arkadaşlar ama daha büyük bir boyunu alacağım doktorumuzda sureklı tüm vücudun sur dedı
Derya_nil Arastubaa evet büyük boy al ben Trandyol dan geçen sene 90a almıştım bu yıl baktım 140 lira olmuş mecbur alcaz yani daha ekonomik
Arastubaa Derya_nil peki bişe daha sorabılırmıyım doktorumuz atoderm dıye yazmış bıze ama sızce atoderm ıntensive baume mi daha iyi atoderm creme mi daha ıyı çünkü ıntensive olan 500 ml 289 tl dıgerı 200 TL
lyl0742 Arastubaa hiç korkmayın https://imgyukle.com/i/E3Teyb yüzü https://imgyukle.com/i/E3T6vP ensesi https://imgyukle.com/i/E3YkUp kremlerden sonra çok şükür 🙏 mustela stelatopıa, Advantan, bioderma Balm atopik ciltler için olanı bizde 1 aylıktan beri uğraşıyoruz bu durumla süt ve süt ürünleri alerjisine bağlı atopik Dermatite bağlı egzama sı var.
Arastubaa lyl0742 yaa masalalh cok güzel düzelmiş ınsallah bebegımınde duzelır bıze de bioderma verdı onu kullanıcaz bakalım cok teşekkür ederım 🙏
EkiminAnnesi lyl0742 çok tatlı maşallah 🧿 bizim de yanaklarda kızarıklıktan ve kuruluktan dolayı bugün çocuk alerji bölümüne gittik. Egzama gibi değil dedi başka yerinde yok. Besin alerjisi gibi durmuyor dedi. Cilt tipinden olabilir dedi. Kan verdik haftaya belli olacakmış bakalım krem verdi haftaya kontrole gideceğiz ben de çok üzülüyorum çok kızarıp kuruyor çatlıyor hatta yanakları 🥺
Hllsyma lyl0742 ya size bi şey sorabilir miyim acaba nokta nokta kırmızılıklar çıkıp sönüyor muydu bi de kızımın ensesi de kırmızı ama o doğumdan beri vardı ama ensesinde kabuklanma olmuş bi parça sanki Konak kabuk bağlamış sertleşmiş serçe parmağından küçük biraz çıkarayım dedim saçları da yapmışmış ensede ki onlar da çıktı hafif soyuldu gibi :(( resim atsam bakar mısınız
Hllsyma lyl0742 https://imgyukle.com/i/RCktYH https://imgyukle.com/i/RCk4sf https://imgyukle.com/i/RCk6FG Bugün de hiç bir şeyi kalmadı yüzünde ama ensesini bugün fark ettim
lyl0742 Hllsyma merhabalar çok geçmiş olsun evet öncelikle noktalar çıkıp sönüyor du sürekli oyüzden önemsemiyorduk bizde geçiyor diye ancak ensesi konak değil onun.
Hllsyma lyl0742 ha vardı da ben biraz uğraştım çıkardım onun hariçinde kırmızılık hep vardı doğumdan beri peki yüzü sizce alerjiden mi