Kızlar merhaba kızım 3 yaşına girecek yakında ve bu zamana kadar hiç kabızlık sıkıntımız olmadıydı, yaklaşık bir aydır kakasına 3-4 güne bir anca yapıyor yani daha erken geliyor ama 2-3 gün boyunca tutuyor kendini karnım ağrıyor diyor uykusunu yada yeme içme düzeninde sıkıntı yok ağlamıyorda sadece ne kadar tutabilirse tutuyor bazen fitil bile vermek zorunda kaldım ne yapabilirim tavsiyeleriniz nedir bu kabızlık nasıl geçer? Armut ve kuru fasulye denedim asla yemiyor 😂