Kizlar kizim 27 nisanda 2 yasina gircek ramazanda hem iftar hem kutlama acikcasi gozum yemedi ben esim kizim ve buyuk kizim kutlayalim dedik yinrde susleme yapariz balin yazi filan yani olur mu icimede sinmiyor temmuzdada buyuk kizimin dogum gunu ve elsa konsepti istiyor haksizlik mi yapmis olurum