2019 Ağustos ayında yazıldık birevime, yeni evlenmiştik ne kadar takım varsa bozdum oraya yatırdım faize bulaşmadan ev sahibi olalım diye, o zamanın parası ile 15 milyar komisyon vermiştik 8.5 milyar da peşinat yatırdık sonra Üstünel her ay 650 tl taksit ödeme yapıyoruz 10 seneliğine yazıldık 160 milyara yazıldık 6 Aydan bir çekiliş vardı 6-7 defa çekilişe girdik peşinatımız düşük olduğu için ödemelerimiz düşük olduğu için bizi 250 kişilik gruba yazdılar ben hala adımıza çıkmadı teslim tarihimiz 2023 Nisa’n ayı gibi teslim tarihini bekliyoruz çekildikten ümidimizi çoktan kestik, Sadete gelecek olursam 3 sene teslim süresi vardı paranın çekilişten çıkmasak da e bu kadar sene de ev fiyatları arttı 2019 da 200 milyara çok güzel bi daire alabiliyorduk suanda tavuk kümesi bile alamıyoruz bu yüzden verilecek olan para ev almamıza yetmiyor, gelelim zararıma altınımı bozmayıp saklasaydım suanda 100 milyarlık altınım vardı sattım birevime yatırdım param ilk verdiğim gün ki gibi duruyor parayı kullandılar ben zarar ettim keşkem dursaydım altınlarım şimdi bozardım 100 milyar param olurdu en kötü bi araba alırdım. Parayı ev olmadan vermiyorlar kaynatama teklif edecegiz evini al at gösterelim diye para ile araba alacagız. Yastığın altında dursa 100 milyar param olacaktı oraya yatırdım 3 yıl bekledim şimdi bana 160 milyarı borç olarak veriyorlar zaten o para bende olacaktı kendi paramı borç alıyorum taksit ödüyorum olay bu rezillik çok pişmanım zaman kaybı..