2 yaşında yaramaz bir okadar akıllı oğlum var bu aralar istediği olmayınca kendini yere atıyor kafasına vuruyor kafasını biyere çarpmış gibi yapıyor genelde mutfakta olduğumda gelir yanıma her yeri karıştır sırf oyalansın diye önüne bişey koyarım yada kısıtlamamak için istediğini al ama tehlikeli olanları alma derim yok gene bildiğini okuyor hayır lafından kesinlikle anlamıyor anlatıyorum oğlum bu senin için tehlikeli diyorum yok yaramazlığa devam ,fırının kapağını açar üstüne çıkar zıplar saymakla bitmez yaramazlıkları 🙈 ama bazen çıkmazın içine giriyorum sinir boğuyor beni kendimi sıka sıka göz yaşlarımı tutamıyorum o görmesin diye siliyorum falan , eşimlede tartışmalarımız bu konu yüzünden çok olmaya başladı bazen eski sensizliğimizi özlüyorum bazende bebeğim uyurken resimlerine bakıp özlüyorum bu annelik nasıl bişey bilemedim 🌸😕anneler sizinde böyle anlarınız oluyor mu çocuklarınızın huysuzluğu oluyor mu ozaman nasıl sakin kalıyorsunuz nasıl yol izliyorsunuz akıl verin geçecek diyin ne denediysem olmuyor