Kızlar merhaba. Oğlum 3 aylık bu zamana kadar sütüm tazyikli geldiği için hep bi emme sorunumuz vardı ama hoplaya zıplaya emziriyordum bir şekilde alıyordu. Son 1 haftadır göğsüme yaklaştırdığım an çığlığı basıyor. Bende sağıp veriyorum şırıngayla. Bazen de hiç sorunsuz emiyor. Acaba meme reddimi yaşıyoruz. Nasıl oluyor? Benim oğlum arada bir de olsa emiyor. Meme reddinde hiç emilmiyor mu? Yaşayan varmı? :(