AyazisMom Sorum Başlıkda ? Ben wee baby in kasigini kullaniyordum agzini acmiyordu bende ek gıdada karisimlara yeni gectik reddediyor istemiyor sanıyordum az once normal evdeki tatlı kasiklariyla teklif ettim buyuk bir kase muhallebiyi bitirdi
Egesmom05 AyazisMom oioi kullanıyorum ek gıdaya geçtiğinden beri seviyor. Bebedorun da almıştım annemlere falan bırakayım diye yiyor onları da
Deletedmom_23 AyazisMom Bir sürü kaşık kullanıyorum. Wee baby silikon uçlu, mycey tamamen plastik olanlar, oioi elime ne geçerse diyeyim. Kendisine de çelik bebek çatal kaşığı aldım ama henüz kullanamıyor tabi. Ama en çok silikon uçlu sanırım
AyazisMom Sinemisssss Normal bi durum ozaman ben hep ozel mama kasiklariyla yedirenler gordum etrafimda dedim bizimkindemi bi anormallik var istemiyor 😆
AyazisMom AtlasAysegul Benimde slikon ama kabul etmiyor iste agzını kilitliyor sanki asla acmıyor 1 bucuk hafftadir cok zor yeediriyordum 5-6 kasık ama bugun metal kasiga acti arada slikonu uzattım acmadı sizce hir problem olurmu ki metalle devam etsem
cydcvk AyazisMom olmaz canım. Bende 1 yaşından sonra metale geçtim. Hatta bebek için olanları var. Tutma yeri plastik bebeğin kavrayacağı gibi. Onlardan alısanız kendi yer hatta
cydcvk AyazisMom olmaz canım. Bende 1 yaşından sonra metale geçtim. Hatta bebek için olanları var. Tutma yeri plastik bebeğin kavrayacağı gibi. Onlardan alısanız kendi yer hatta
AyazisMom Sahrabalam Kastıgımı nerden cıkardınız ? Metal kasıgın sorun olabilcegini dusundugum icin altarnatif arıyorum gayet normal degilmi
Sahrabalam AyazisMom olay aramayın lütfen bunu sizinle didişmek için yazmadım neyle seviyorsa onla verin illa slikon olacak diye bi kural yok çoğu bebek sevmiyor allahu Ekber deyip postu terk ediyorum
AyazisMom Sahrabalam Hanımefendı yazım tarzınızı duzeltin ozaman slikon sevsin diye yazmadım zaten slikon tutmuyor altarnetif ne olabilir diye acmisim postu gelmis kasmayın diyorsunuz ne haddinize ya zahmet olucak terkedin zaten postumu
Sahrabalam AyazisMom bakın tartışmak istemiyorum kimsenin postu altında konu uzasın vs istemiyorum yazım tarzımda küfür yok hakaret yok kasmayın dediğimi de sizin kullandığınız o tartışma kelimesi olarak kullanmadım diyorum yesinde neyle yersin yesin anlamında dedim yazım tarzımı da üslubumu da sizden öğrenecek değilim önce insanlara karşı çemkirmemeyi öğrenin alın postunuzla baş başa kalın allahım yarabbım ya Resulallah
Sahrabalam AyazisMom haddimi biliyorum bence siz insanların haddine üslubuna söz etmeden duracağınız yeri bilin sizin ne haddinize bu şekılde çemkırmek