Bez süreci her yaş işin zor. Ben 33 aylıkken başladım ama 2 ay sürdü. Tuvaletten kalkar 10 dk sonra yere gene çişini yapardı falan. Üst değiştirmekten çamaşır yıkamaktan ütü yapmaktan bikmistim. Çok yorucu bir süreç gecti bizim için. Biraz sabır göstermek lazım. Tuvalete gittiğinde sevdiği bı bisküvi veya bı parca çikolata odul olabilir. Ama sabredemiyorsaniz çocuğu psikolojik olarak yipratiyorsaniz, bagiriyosaniz vs biraz daha erteleyebilirsiniz