Miracimmm Meraba kizlar benim 2 aylık kızım var 2920 doğdu şuan da 4800 ve çok az bence sadece emziriyorum mama takviyesi yapsam mı yapmasam mi bilemedim 😒
shawty Miracimmm 2 kilo almış daha ne istiyorsunuz ? Aylık 1 er kilo ideal zaten şuan kilosu hem boşuna mamaya alıştırmayın emiyorken
Kucukhobby Miracimmm benim kızımda 2900 doğdu 2 aylık kontrolünde 4500dü. Doktorum gayet normal anne sütü ile devam demişti. Hiç mama takviyesi yapmadık. Bebeğinizi bol bol emzirin kilosu normal doktorunuz demediği sürece mamaya başlamayın.
tasyan Miracimmm Persentile göre uygun kilosu zayıf değil ki. Kilolu bebek iyi bir şey değil, artık doktorlar bile zayıf bebek arıyorlar. Kilo iyi bir şey değil.
Miracimmm shawty gerçekten iyi mi nebilim benim gözüme çok zayıf geliyor oğlum böyle.degildi 2 aylıkken ⁶ buçuk kiloydu o yüzden bana öyle geldi
shawty Miracimmm Her bebeğin doğum kilosu vs etkiler bunu bilmeniz gerekir ikiside aynı kiloda mı doğdu ki gelişimi aynı olsun ?
Miracimmm shawty aralarında sadece 100 Gr var cnm oğlum 3050 doğdu kızımda 2920 ama derler ya 5 parmağın 5i bir değil diye çok doğru