sarmaliklahana Yarenemir34 bebeğim 7 +1 dün verdim. Haşladım tabanının bir tarafına yogurt bir tarafına brokoli koydum kendi yedi 😄 hemde cok hosuma gidiyor öyle kendi yiyince 🤭
sarmaliklahana Yarenemir34 bilemiyorum bennim kızıma ben püre VS alıstırmadım 6.ayda da verıyordum ben yanında duruyordum. 🙄🤷
Ekino Yarenemir34 hayır çatalla ezin pütürlü kalsın ki bebeğiniz pütürlüye alışsın doktorumuz sakın blendır kullanma demişti bize
Yarenemir34 Ogretmen_anneeee haşladım süzdüm tekrar kaynar su koydum biraz çok az tereyağ koydum blenderden gecırfım az sonra yedircem😊