E nabı,da sag ust kosede boyle el ele cocuk simgesi var o simgeye bastıgınızda ebeveyn onayı istiyor ilk giriste yani siz ve esiniz e nabizlarınızdan onaylamaniz lazım erisimi bu onaydan sonra surekli kontrol edebilirsiniz mhrsde ayni sekilde ben tum randevuları ası vs kontrol ediyorum ordan