Kızlar şimdi ifatara baya var benimde bi ton işim var karnı yarık yapıcam ilk defa ama soğumasın istemiyorum ,şimdi ben herşeyi hazırlasama dolaba atsam en son 1 saat kala sosunu döküp fırınlarsam bir sorun olurmu ?
Kıymada.
En azından hazır dolapta beklesin ben diğer yemekleri yapana kadar diyorum ama bilemedim ilk defa yapıcam dediğim gibi detayları hakkında fikrim yok