Canım benimde martta evlilik yıl donumumdu esim saat takmayı cok sever unlu bir markadan bi saat aldım biraz pahalı tabi ama sonucta omur boyu kullanabilcegi garantili bir saat suanda bayıla bayılada takıyor cok ozenle paketlemisti benim aldıgım yer bende erken vermistim ayrıca farklilik oluyor bence oyle daha iyi beklemedigi bi anda 😊