İlk doğduğu günden beri aynı şey var, 2,5 aylık olduk halen devam ediyor ama artık biraz büyüdüğü için boğazına süt kaçınca öksürebiliyor. İlk zamanlar korktuğum için doktora danışmıştım, çok normal olduğunu söyledi. Kolunuzda yüzüstü yatırın sırtına vurun normale dönüyor doktor bunu yapmamı söylemişti