flowery kızlar merhaba aranızda kıyma makinesi kullanan var mı? bayramda yaklaşmışken almak istiyorum memnun olduğunuz markaları söylermisiniz
Hep_mi_uykusuz flowery Schafer aadik 4 ay once denemedik daha ama calistirdik esim kasapta calismiş onceden baya iyi gibi dedi birde govdesi celikler daha iyiymiş
bensuberia flowery Homendden aldım ben 1.5 yıldır kullanıyorum memnunum baya sadece kıyma için değil salça ve kışlık domates içinde kullanıyorum
Elmer Annem arnica kullanıyor efsane, bende de fakir var o da fena değil ama şimdiki aklım olsa kesinlikle arnica alırdım
mavikulluk flowery Aynen canım bende zahmetli oldugundan yapamıyordum çok homend meatbox aldım işte ayda 2-3 kere yapıyorum nerdeyse
mavikulluk flowery Yok yok çok yer kaplamıyor mutfağım küçük olmasına rağmen ben kolayca yer buldum kullanırsın tabi çok pratik makine zaten tek tuşla çalışıyor
mavikulluk Eomeoni tabii bende onlinedan almıştım sizde bakabilirsiniz buradan https://www.homend.com.tr/urun/homend-meatbox-3100h-kiyma-makinesi?ref=prime