Miracimmm ben İstanbul ümraniye de otururum, bize de belediyeden bi çanta geldi 🤭
İçinde bir tulum, bir çorap, bir paket canbebe bebek bezi ve ıslak mendil, biberon, emzik, tırnak makası, küçük şampuan vs vardı..
Hepsi bir yana çanta çok güzel, tam ufak valiz benzeri çok kullanışlı.. bir yerlere giderken bebeğin eşyalarını ona koyuyorum 😅