Ebruea
diyorum ya kendi başlarından olmadığından o his içlerinde olmadığından acının ne olduğunu bilmiyorlar yaşayıp gidiyoruz hesabına getiriyorlar dicek bişi bulunmuyor ya onların 1 TL bile ihtiyaçları var hadi maddi destek olamıyorlar sosyal medya üzerinden de paylaşım yaparak bebeklerimizi etiket yapsalar gene yeter bir kişi bin kişiye duyurur ya 🙏