prensesannesiiiiiiiiii Benim kızım 4 ay 22 günlük 120 de versem kusuyor 175 de versem kusuyor siz ne kadar veriyorsunuz ve kusuyor mu bebekler
Muges4 prensesannesiiiiiiiiii 120 veriyordum o aylarda. Kusmaması lazım artık neden kusuyor ki fazla mı geliyor acaba? Her bebek bir değil..artırıyor mu mamaları hep
BuseBlt prensesannesiiiiiiiiii tam 4 aylık 4 saatte bir 150 veriyorum bazen gündüzleri 180 veriyorum 1 yada 2 kere tabi 180 verdiğimde 5 saati buluyor tekrar vermem. Bazen kusuyor ama reflüsü var zaten bir de gaz çıkarmaya zorlanınca kusuyor