emospoyris Merhabalar normal doğum yaptım. Öksürdüğumde yada hapşırdiğimda makatta ağrı hissediyorum sanki totom çıkacak gibi oluyo doktora bayramdan sonra gideceğim bir fikri olan var mı neden olur aceba?