Barlas_mom Dışarı çıktığınız da mama tozunu ve suyunu nasıl kamufle ediyorsunuz neye koyuyorsunuz ? Nasıl birşey almalıyım ? Kullandığınız mama kabı ve suyu koymak için ürün var mı ?
MaSe1620 Barlas_mom termos içine kaynar su koyuyorum, normal şişeyede kaynamış soğumuş su, dışarıda da gece de o şekilde hazırlıyordum
Gizemlim Barlas_mom e bebekte mama kapları var canim ufak 4 lü plastik ben onlardan aldım onlara koyuyorum mama tozunu. Suyuda kivi marka termos aldım ona koyuyorum. Birde yanima kaynatilip sogumuş suyu cam şiseye koyuyorum o sekilde gerekirse ılıştırıp veriyorum. O kaplara e bebekten bakabilirsin cam olanlarida var. Süt ve mama saklama kabı yazarsan cikar
Yenianne18 Barlas_mom decatlondan termos almıştım 400ml olanından dışarıdada çantaya sığsın diye evdede kullanıyorum suyu kaynatıp duruyor içinde ben mamanın 400 gr aldım ona koyuyorum ne olur neolmaz diye ama ara sıra e e bebekten 4lü mama saklama kutusu aldım ona koyuyorum buzdolabı poşete sarıyorum yinede :)
Barlas_mom Gizemlim mama suyunun belli bir derecesi var mı ben elime damlatıyorum elimi yakmayacak ılıksa veriyorum doğru mu ?
Barlas_mom Yenianne18 suyun derecesini nasıl ayarlıyorsunuz ben elimi yakmayacak şekilde ılık olmasına bakıyorum ama belli bir derecesi var mı acaba ?
Barlas_mom Çok teşekkür ederim gerçekten bakıcam tek tek 🙏🏼 Kaliteli soğutmayan termos bakıcam en yakın zamanda bir de mama kabı e bebekten ☺️
Perilice20 Mamayi cam kavanoza koyuyorum, mama olcegiyle beraber ya inşa tasiyorum sorun olmuyo. yanima da 350 ml termosuma sıcak su alıyorum tamamdir
Barlas_mom Perilice20 Bu suyun derecesini nasıl ayarlıyorsunuz ben hazırlarken elimi yakmayacak şekilde bakıyorum ama belli bir derecesi var mı ?
Perilice20 Barlas_mom suya parmağımı batiriyorum eğer yakmiyorsa mamayi koyuyorum kaynar suyla da mama hazirlanmaz çünkü besin değeri kayboluyor, sonra bileğime damlatiyorum orda da iliksa veriyorum
Yenianne18 Barlas_mom çok geç görmüşüm yorumu ama ben suyu iyice kaynatıyorum kaynadıktan 5 dk sonra kapatıyorum altını termosa koydugumdada sıcak koyuyorum muslugun altına sıcaklıgı bilekliğimle ölçüyorum ne soguk hissi olacak nede sıcak Çok soğuk karnını ağrıtabilir sıcakta haliyle damağı yakabilir ve beslenmek istemeyebilir 😊🙏