Mrvesn
Merhaba sevgili anneler,
Kızım 53 günlük. Düşük doğum ağırlığı ve kilo kaybetmesi sebebiyle nerdeyse doğduğundan beri biberonla mama ve süt takviyesi yapıyordum. Fakat fark ettim ki son zamanlarda kızım beni biberon gibi emmeye başladı. Şuan biberonu da mamayı da bırakmaya çalışıyorum ama göğüs uçlarım yara olmuş durumda. Süt incisi yada süt kabarcığı denilen şekilde ve çok acıyor. Lanolinli krem ve göğüs kalkanı kullanıyorum ama bu emzirme pozisyonu düzelmeden düzelmeyecek sanırım. Aynı durumu yaşayan var mı aranızda? Bebeğiniz biberonu ne kadar sürede unutup doğru bir şekilde kavradı memenizi? 😔