2cocukannesi__ bir kere zaten gezmeden de olmuyor, pazar, manav bilmem ne derken ee illa ki kendimce çıktığım yer çok, hiç olmadı eş, dostla görüşüyoruz, arabada zorlanırım sandım bir dönem ama şükür trafikte de sorun olmuyor, ana kız gezenti olduk 🤣