Aldatldm4 Bebeğe zararı var mı bırakmıştım aslında ama son olaylardan dolayı tekrar başladım bu arada başka hesabım var bu hesabı önceki post için açmıştım
2melekkannesiii Aldatldm4 valla zararı var mi bilmiyorum ama bende sigara kullaniyorum bebeğime yaklaşmadan once elimi yuzumu iycéne yikiyorum o kadar icmeden de olmuyo birakmasi kolay degil benim için çünkü tüm gün ev iş stresini anca sigarayla atiyorum .
Plastikkupa Aldatldm4 nikotin 3 saatte sütteki etkisini kaybediyormuş . 3 saatte bir emziriyorsanız belki az zararı olur bilemem. Emzirin ondan sonra sigara için içiyorsanız
Balkupum2505 Aldatldm4 bana doktorumuz kesinlikle yasaklamisti sütten gecer demisti.. hatta babasida kullaniyosa en az 5 saat bulundugu odaya bile girmesin demisti
Aldatldm4 AnnaKurt yani emzirmeden bir saat önce içiyorum yinede sütte kalır mı tabi ki varda bi açıklama değil bu arada
Aldatldm4 2melekkannesiii Ben hiç bişey bebeğimden önemli değil diyerek hamile olunca bıraktım ama birkaç gün önce aldatıldığımı çok kötü bi şekilde öğrendim öylelikle tekrar başladım şuandada bu stresimin arasında bırakmam mümkün değil gibi duruyor bende elimi falan yıkıyorum ama yineden çok vicdan azabı çekiyorum
2melekkannesiii Aldatldm4 bende bebeğim içerde uyurken sigara içerken kötü hissediyorum ama ruhen bedenen sanki dinlenmis oluyorum ya da beynime öyle odaklamışım sigara bana iyi geliyor .. ALLAH YARDIMCIN OLSUN EŞINDEN ÖTÜRÜ HAKKINIZDA HAYIRLISI OLSUN BACIM 😔
Arslangkce Aldatldm4 nasıl ogrendinjz çok sinirim bozuluyor anneler bu kadar fedakâr iken babaların uckuru dusunmeleri