Elifimmm21 Ay atağından kimler nasibini aldı neler yaşıyorsunuz neler yapıyorsunuz merak ediyorum anneler🤦♀️ benimki inanılmaz ağlak oldu yürüteçte halıya takılsa bile basıyor çığlığı birde bu arada en büyük değişik beni hep yanında istemesi, odadan cıktığımı gördüğü anda başlıyor ağlamaya.. nerde kaldı benim güler yüzlü bebeğim çok şaşırıyorum bu ağlak ve sinirli hallerine🥴
Yoruldum Elifimmm21 Evet 8. Aya girdik dün başladı gerçekten tam bir ağlak oldu 😀😀 kucağımıza alırız ağlıyor koyuyoruz ağlıyor yemek yiyor ağlıyor her şey ama her şeye ağlıyor
Nlgn16 Elifimmm21 kolay gelsin canım asıl 9. Ayı bekleyin benimki 13 aylık hala peşimde ve bırakmıyor afedersin lavaboya bile beraber gidiyoruz 😅🙈
nidas_mom Elifimmm21 kızım 8 ay 5 günlük 🙄 gündüz uykularında çok değişim var. Aşırı hareketlendi ve çok çabuk sıkılıyor