Kızlar merhaba. Oğlum 2 ay 30 günlük. Yarın 3.ayına girecek. 4 gündür neredeyse gece uyuyan bebeğim gözleri kapalı ağlayarak uyanmaya başladı. Emzirip yerine yaptırıyorum daha yarım saat geçiyor yine aynı şekilde ağlayarak uyanıyor. Yine emziriyorum yatırıyorum. Derken çok fazla emzirmeye başladım. Gündüz sürekli kusmaya başladı. Ağlıyor, emzireyim diyorum iştahla emiyor. Sanki aç bırakmışım gibi. Ama memeyi bırakınca 5 dk sonra hop sıcak sıcak kusuyor sütü. Üzerini değiştiriyorum. Sonra bi 10 dk sonra bu sefer peynir gibi kusuyor bi o kadar. Ama böyle artık kusmaları fışkırtarak olmaya başladı. Resmen gaz ile beraber geliyor. Bi daha kıyafet değiştiriyorum. Sonra birden katılarak ağlamaya başlıyor. Üzerini zar zor giydiriyorum. Kucakta susan çocuk kucağa alındığında da susmamaya başladı. Hep Bi huzursuz.. Gündüz uykuları az vardı en azından ama şimdi neredeyse gözü yarım açık şeklinde en fazla 20, 30 dk falan uyursa. Oda tam dalmadan. Sürekli çığlık atıyor aralıksız ama öyle böyle değil. Bildiğiniz en son sesini deniyor. Akşamları calpol verdim hani bir yeri mi ağrıyor diye. Yok ağlamalar çığlıklar hız kesmeden devam ediyor. Eşimde evden çalışıyor. Sürekli bu çocuğun nesi var niye ağlıyor niye susturamıyorsun diyip diyip duruyor. Zaten uykusuzum bitmiş bir haldeyim. Oğlumda devamlı ağlayınca sanki doktor susturacak gibi hemen bi doktora gidelim kafasına giriliyor. Biz ne yaşıyoruz acaba 😩 bu atak ise nasıl bir atak 😩 adlandıramadım gitti..