Merhaba deneyimli anneler, 15 aylık oğlum var 2 hafta önce ikinci bebeğimi kucağıma aldım. Ama uzun zamandır oğlumda geçimsizlik söz konusu. Yapmaması gereken birşeyi yapınca kızıyorum ama asla söz dünlemiyor sinirleniyor numaradan ağlama krizlerine girip kendini yere atıyor :) yazarken gülüyorum o halleri gözümün önüne geliyor ama bazen çok canımı sıkıyor. Henüz kardeşinin farkında değil bir kıskançlık olduğunu düşünmüyorum ama yine de tecbülerinize ve tavsiyelerinize ihtiyacım var. Bu süreci çocuğuma bağırmadan onu üzmeden ve ağlamadan nasıl atlatabiliriz? 🌸