3 ay 13 gunluk cok sukur saglikli bir kizim var.İlk ay gogus yaralarimdan dolayi biberonla besliyordum kizimi,sonra gerek kalmadi biraktim.Son 1 aydir ise donecegim ve ameliyat da olmam gerektigi icin tekrar biberona alistirmaya calisiyorum ama asla kabul etmiyor.Ayni zamanda ne kasik ne fincanla icmiyor sutumu sadece emmek istiyor.Bu konuda cok caresizim asla birakip hastaneye bile gidemiyorum.Tavsiyesi olan var mi?
Ayrica yine bir aydir katilana kadar aglama krizlerine giriyor cok korkuyorum.Gazdan mi anlayamiyorum.Korktugunda,istedigi olmadiginda da krize giriyor ve nefessiz kalana morarana kadar agliyor.Ayni seyleri yasayanlar biraz yardimci olabilir mi?