Bukett17
Bukett17 cam rende aldım oioi nin tabak kaşık ve kasesini aldım ama wee nin kaşığı daha kullanışlı awentin süt saklama kapılarını aldım yoğurt mayaladım.. Mama termosu aldım.. Hıpp in 4. Ay için olan tam pirinç ununu aldım yine hipp in maması ile muhallebi yaptım bugün ilk kez..
90 CC mama hazırlayıp 2 ymk kaşığı pirinç unu koydum.. Meyve olarak da elmayi cam rende de verdim.. Patatesi buharda haşladım çatalla ezdim o şekilde yemedi yoğurt katınca içine yedi biraz.. Zaten şu anda en fazla yediği 2 yemek kaşığı kadar ancak..