Sedakr42 Ya kızlar ben bi hata yaptım doğum Yapalı bugün 8 gün oldu bu 2. Sezeryanım mahvetti beni gerçekten 5 günlük olana kadar sabahlara kadar acıdan inledim. Bebeğim de göğsümü tutmakta çok zorlandı bnde kötü olunca uğraşamadım sağdım biberonla verdim. Şimdi 2-3 gündür uğraşıyorum göğsümü almıyor alsa da 2-3 emip tiksinir gbi yapıyor bırakıyor. Napabilirm nasıl aldırabilirim uğraşıyorum ama olmuyor resmen ağzını kilitleyip açmıyor
arasinannesiyim25 Sedakr42 acil biberonu kesmeniz lazım, emmiyorsa sağıp kaşıkla ya şırıngayla verebilirsiniz. Emzirmek için sürekli uğraşın daha çok küçük yavrum elbet tutacaktır göğsünüzü
Demirac19 Sedakr42 bebeğin uykulu iken vermeye çalış, farklı emzirme pozisyonları dene, emzirirken evin içinde dolaş hareket halinde ol, beraber duşa girin sıcak suyun altında dene ama pes etme mutlaka tutucaktır
Sedakr42 arasinannesiyim25 2 gün biberon vermedim resmen biberon aradı özellikle geceleri çıldırdı verene kadar napacağımı şaşrdım sütümde var devamlı sağıyorum ama nereye kadar böyle sağıp durcam. Şırıngayla denedik onada sabretmiyor çok ağlıyor
Sedakr42 Demirac19 uykulu iken daha zor hiç açmıyor resmen dün gece iyce acıksın dye vermedim kaç saat aç kaldı genede almadı. Alsada tiksinir gbi yapıp uyuyor geri
Civcivoglumm Sedakr42 merhaba ben hemşireyim. Bir haftalık bebeği acıksın diye bekletmeyin sarılık olur o daha acıktığını doyduğunu bilmiyor ki sizin saatli bi şekilde beslemeniz gerekiyor. Ağlasa da biberon vermeyin enjektörle ve ya kaşıkla yedirin zaten yiyeceği 30-40 cc bişi. Sürekli memeyi teklif edin illaki alacaktır çünkü emmek onun için bir ihtiyaç bir refleks. Farklı pozisyonlarda emzirmeyi deneyin yatarak ters çevirerek falan ya da ayakta
Sedakr42 Civcivoglumm çok teşekkür ederim devamlı deniyorum silikon göğüs ucu taktım bugün onla aldı çok şükür 😁😆😆