frknmomy Merhaba hanımlar 31 günlük bebeğim aşırı gazlı ve 3 gündür büyük tualetinj yapmıyor çok ikiniyor masaj yapiyrm sürekli yediklerime dikkat ediyrm lütfen tecrübeli anneler yardım edin
Brcunr111 frknmomy mama alıyor mu. Biz de aynı durumdayız. Popoda çatlak çıktı. O yüzden yapamiyormus😔
humeyra1408 frknmomy benim bebeğimde de çatlak vardı yapamıyordu krem ve ilaç kullandık ilacı bıraktım artık yapıyor ama kremlere devam ediyorum ne olur ne olmaz diye ek olarak relamax gaz damlası kullanıyorum ama sürekli değil sancısı olduğunda doktor bi zararı olmaz dedi gaz damlasının
meskub frknmomy her mamasının içine bir çay kaşığı zeytin yağı karışır bende bir ay öyle kullandım tuvaleti düzene girdi bıraktım
Egeninannesi_11 frknmomy karnına zeytin yağıyla masaj yap havlu ısıt sar cnm ben o şekide yapıyorum 2 bezi birden doldurup taşırıyor
frknmomy Brcunr111 evet canim kullanıyor günde 2. 3 kez Bebelac Gold mama veriyrm ama çoğunluk anne sütü
Hafizehdjakjx Brcunr111 benimkisinide doktor bugün çatlak var dedi 2 tane krem verdi onları kullanacağız bugünden itibaren insalah kakasını yapar naocagimi şaşırdım artik
WHITECLOUD frknmomy gaz damlası nurse harwey ve probiyotik biogaia kullandım 3 ay şimdi ilaç kullanmadan rahatça yapıyor
frknmomy WHITECLOUD ya ben verince cikiyo etrafimdaki kişilerde verme zararı olur çocuğa diyor şaştım kaldım napicagimj bu bnm 2. Çocuğum ilk cocugumda asla böyle bir problem yoktu🤷
WHITECLOUD frknmomy doktorum önerdi kullandım ve memnun kaldık doktorunuza danışın çevredekiler sürekli konuşur takmayın
Sifakusu Bebeğinizin sırtını kendi göğsünüze dayayıp bacaklarını tuvalet pozisyonunda tutun o şekilde gezinin belki işe yarar
frknmomy meskub her mama verdiğinde icersind koymadım açıkçası günde 1 iki kez bırakıyordum zeytinyağı inslh bende sürekli yapiyim umarum işe yarar
G92- 3 gün çok büyük sorun degil aslında ıkınması gazından kaynaklı olabılır eger 5 günü geçerse sorun siz mamasına zeytinyağı koymaya devam edin havalarda ısındı duş aldırıp rahatlatabilirsiniz ❤️ Probiyotik kullanıyor musunuz bu arada ?
humeyra1408 Brcunr111 magnesia calcinee saba akşam sabah 1 çay kaşığı olarak kullandım ama yapmadığı zamanlar mesela 3 4 gün yapmadıysa veriyodum yapınca vermiyodum doktor bu şekilde söylemişti