Busra-04 Ben avent aldım, çok az kullandık ısırdı kopardı. Ağzında bekletip püskürtüyordu ıslanıyordu. Sonra Nuk Magic Cup aldım. 1 senedir kullanıyor, harika bir şey. Dışarısı için de pipetli aldım kolay olsun diye ama bardakla da içebiliyor. Suluğun kolay kısmı sürekli ortada, istediği zaman içiyor. Bardakla hep benim vermem gerekiyor.