2 aydır emme sorunumuz var dün emzirme danışmanı ile görüştük. Sütümün bitmediğini sadece süt bezlerinin güçlü sağılamadığı için uyuduğunu söyledi. Bebeğim bu saatten sonra memeye dönmezmiş zaten her yolu denedik. Elektrikli pompa alacağım lansinoh kullananlar memnun musunuz acaba?