Kızlar merhaba bebeğim haftaya cuma tam 5 ayını dolduracak 2-3 gündür bir ıkınma sorunu başladı. Yani gazı yok eminiz, büyük tuvaletini güzelce yapabiliyor kabız değil, her zaman içtiği mamayı içiyor ama bir ıkınma durumu var. Probiyotiğini değiştirmiştik kaleiodan kullanıyorduk bu ay maflor’a geçtik o mu yaptı acaba böyle bir etki gören oldu mu ? Bir de acaba istemediği şeyleri mi ıkınarak anlatıyor diyoruz ama bilemedik