Angel00 bende sağlık ocağına götürüyorum ama bi doktorunda görmesi lazım sağlık ocağı detaylı bakmıyo ben devlete gidiyorum sevdiğim bi çocuk doktoru var o anladı bebeğimin kansız olduğunu Demir eksikliğini şuan onları kullanıyorum özele bi kere gittim onun verdiği gaz ilacı işe yaramadı bende sağlıkocağına gittim onlar da d3 ve gaz ilacı verdi gayet güzel