Merhabalar babam 2006 dan beri bu hastalıkla uğraşıyor şükür rabbime ilaçlarla kontrol altına alındı ilk zaman hastahanede yattığında bir doktor hazırlıklı olun diye korkutmuştu şükür rabbime yinede iyi okmeydanı sskda mine adaşa götürdük babamı bu hastalıkla ilgili çok ilgilendi o toparladı babamı doğru tedaviyle onu öneririm