Her gün ılık bezle silmeme ve durulamaya rağmen kızarıyor, pişik oluyor. Bugun bir baktım boynunun pişik kısmı çok hafif kısmı kanamış ,akıyor. Çok üzüldüm ve telaşlandım, hemen eczacı önerisiyle eczaneden HAMETAN merhem aldım. Tabii kanama varsa doktora götür dedi , götüreceğim de.
Bebeğinin Başına böyle bir şey gelen Oldu mu? Çok üzüldüm , geçiyor mu? Başka Ne yapmam lazım?