Minikimmm inanın öyle yapıyorum ciddi şekilde düşmezse müdahale etmiyor kalk kızım diyorum kalkıyor kendi, bi çocuk vursa git vurma bana de diyorum (tabi artık sende ona vur diyorum)bazen kızıyorum kendime çokmu nazik yetiştiriyorum diye ama olması gereken bu sorun bizde değil bence şiddet eğilimli yetiştirenlerde. Çünkü kızım biri vurmazsa rahatsız etmezse çok güzel oynuyor