Hoca arkadaşlarım şöyle bir durum var bebeğim 5 aylık doğumdan sonra Şubat’ta çalışmaya başladım Nisan’da kadroya geçiyordum kadroya geçince ücretsiz izine ayrılmayı planladım fakat hemende ayrılmamak için ara tatilden sonra bayrama kadar 10 günlük normal rapor bayram tatili sonrasında ücretsiz izin kullanmak istedim şimdi sorularım şunlar ücretsiz izin kullanmadan ne kadar önce idareme bildirmeliyim ? Öncesindeki aldığım 10 günlük raporda idarem sorun çıkarır mı ? Ne yapmalıyım sizce ( Şırnak’ta öğretmenim eşim İstanbul’da çalışıyor şimdiye kadar annem baktı bundan sonra bakamiyor bebeğe bakacak kimse yok ) bundan dolayı . Yardımcı olursanız sevinirim ❣️