Kızlar bugun doktora gıttik kızım 3000 kilo doğdu sonra 2900 oldu ilk 3 gününde düşmesi normal dediler suan 2.5 aylık 5100 kilosu biraz daha almamız gerekir dedi sizce normal degıl mi eksik var 5500 falan olmalıymış sadece anne sütü alıyor diğer ay takıp edelim düşük olursa mamaya başlarız dedi