Bugün bezsiz ikinci günümüz ama iyi mi değil mi hiç bilmiyorum.oğlum tam 2 yaşında konuşmayı biliyor şükür,dün ilk defa altına yaptığı zaman çok ağladı sonra bi kaç kere daha yaptı ama bir kere tuvalette yaptık çok mutlu olduk..gece bezlemedim ve normalde bezini dolu dolu aldığım çocuk bütün gece hiç çişini yapmadı ama tuvalette de yapmadı..sabahta bir kere tuvalette yaptık çişimizi ama az önce gene altına kaçırdı…tek sorunum dünden beri yani bezi çıkardığımdan beri bir kere bile kaka yapmadı ve normalde 2 defa yapardı her gün ama öğrenecek mi öğrenemiycek mi halen anlayamadım🤦🏻♀️