Pinar38 Herkese merhaba anneler bayramda bebişlerimize giydirmek için önerebileceğiniz siteler elbise modelleri vs var mı. Mayıs başı olacagı ıcın daha havalar tam sıcak olmamış olacak o yuzden kısa kollu almak mantıklı degıl gibi
Kubra27 Pinar38 evet ya bende öyle düşünüyorumda uzun kol alsam çok giyemez diye düşünüyorum bizim buralarda sıcak birden geldiği için minicity diye site var daha önce sipariş vermiştim yine almayı düşünüyorum ordan
Kubra27 Pinar38 bunu almayı düşünüyorum bnde içine beyaz badi altına kilotlu çorap düşünüyorum ilerki zamanda askılı şekilde giyebilir
Noname21 Pinar38 ben yeven sene lcw dan gömlek etek salopet almıştım.cok güzel olmuştu yine salopet tarzı birsey alirim seviyorum rahat oluyor
ogretmen61 Pinar38 kızlar için le mabelle diye bir sayfa var ordaki elbiselere bayılıyorumm bakmanızı tavsiye ederim
Pinar38 Olmazsa kısa kollu alıp üstüne hırka falan giydiririz artık ya. Çok arada kalınan bir ay insan kısa kollu mu uzun kollu mu giydirecegını şaşırıyor 😂
Pinar38 Kısa kollu mu alalım anneler benım kızım 6.5 aylık bayramda 7 aylık olacak. Kısa kollu alıp ustune hırka falan mı alsam. Bir de henuz yurumuyor nasıl bir ayakkabı almam lazım rahatsz etmemesi için. ogretmen61 Kubra27 Noname21 Alaranaz
Pinar38 İlk bayramımız olacak kızımla acemiyim nasıl bişey almam lazım kalın mı ince mi falan diye Alaranaz ogretmen61 Kubra27 Noname21
Kubra27 Pinar38 yani canım yaşadığın yerin mevsimine göre bakabilirsin çok sıcak oluyorsa yakın zamanda kısa kollu al uzun süre giyerse uzun kollu alabilirsin
ogretmen61 Pinar38 yaşadığınız yerin sıcaklığına bağlı biraz da. Ama bence havalar tam ısınmadı kısa kolluyla üşür
Alaranaz Pinar38 bende tereddütteyim acaba soğuk olur mu diye.Sizin bebiş küçük güzel bi uzun kollu takım alın bence
Kubra27 Pinar38 ince al camım salopet tarzı alabilirsin içine badi altına kilotlu çorap gibi yaz olunca tek giydirebikirsin