Bugün göz muayenesi olduk. Bizi içeri almadılar bebeğim tekti. Dışarı kıpkırmızı çıktı. Gözlerinin içinde de kanlı kısımlar var. Sizinde bu şekilde oldu. Çok üzüldüm. Gözünün birini çok zorlamışlar sanırım. Yanına aileden birini almamaları normal mi? Cimere yazmayı düşünüyorum. Ablama ve eniştem 2,5 yıl önce muayenede ikisi de bulunmuş. Şu an pandemi bahane etmeleri imkansız. Yan odad 6 - 7 kişi bekledik. Drların yanı daha boştu