Kizlwr kizim 2 aylik sutum yok denecek kadar az mama veriyorum kizima bastan beri bebelag gold veriyodum basta iyiydi gaz yapmiyodu ama iki haftadir ozellikle ikindiden sonra basliyo aglamaya dr goturduk asiri gazi var dedi eve geldik mamayi degistiridm sma aldim 2 gundur bu mama daha da kotu ictigi andan 5 daja gec3md3n basliyo aglamaya ayaklarini popoya cekiyo ve agliyo ne yapmam lazim yani sasirdim artik ne yapacagimi boyle olan varmi aranizda